Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.
Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille ProShopkerava on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
ProShopkerava toimittaa kaikki toimitukset Suomen postilla mikäli asiakas on valinnut toimitustavaksi muun kuin bussi- tai postiennakon tai oman toimituksen.
Proshopkerava lähettää asiakkaalle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksen saavuttua asiakkaalle tilauksesta tulee sitova.
Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Palautukset
Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus, mutta ei vaihto-oikeutta. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.
Kuluttajan pyydetään tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@proshopkerava.fi tai puhelimitse 050 5179407 ENNEN tuotteen palauttamista. Palautus lähetetään osoitteeseen: Prosharp Proshop Kerava Kerananpolku 1 04220 KERAVA.
Voit palauttaa tuotteen myös myymäläämme.
Noutamatta jätetty tuote ei ole palautus. ProShopkerava lähettää tuotteen kerran, mutta jos vastaanottaja ei ole sitä noutanut, seuraavasta lähetyksestä veloitetaan uusi lähetysmaksu. Mikäli asiakas haluaa perua kaupan ja on jättänyt tuotteen noutamatta, vähennetään palautettavasta summasta rahdista koituvat mahdolliset kulut.
Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.